środa, 18 maja 2011

Powiadomienia iOS

Jakiś czas temu znalazłem w sieci bardzo ciekawy filmik o nowej koncepcji powiadomień na iOS. Dotychczasowe są bardzo przydatne - jeśli ktoś wysyła do mnie wiadomość na Facebooku / Twitterze to dostaje ją już po paru sekundach. Nowa koncepcja poprawia zarządzanie dużą ilością powiadomień, jednak nie rozwiązuje zasadniczego problemu - synchronizacji. Gdy pracuje na komputerze i w tle mam odpalonego klienta np. Twittera dostaje w jednej sekundzie informacje o nowej wiadomości również na iPhona. Oczywiście wygodniej jest mi ją odczytać na Macu. Jednak powiadomienie na iPhonie wciąż pozostaje. Apple powinno pozwolić wysyłać na iUrządzenia anulowania powiadomień.
Mam nadzieje zobaczyć taką nowość w iOS 5 i zależy mi na niej bardziej niż na zarządzaniu powiadomieniami z filmiku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz